۰ نفر

با نواختن زنگ امید آینده؛

سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده در شهرستان ریگان آغاز شد

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰
کد خبر: 383477
سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده در شهرستان ریگان آغاز شد

سال تحصیلی 99-1398 با نواختن زنگ امید آینده و قرائت پیام بانک در مدرسه امید آینده در شهرستان ریگان استان کرمان، رسماً آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، آیین بازگشایی مدارس امید آینده موسوم به «زنگ امید آینده» صبح روز دوشنبه (اول مهرماه) با حضور «رضا فتح پور کاشانی» رئیس اداره تعالی سازمانی بانک آینده و « جواد باب‌دری» رئیس شعب بانک در کرمان و مسئولان محلی و منطقه ای آموزش و پرورش در مدرسه امید آینده در شهرستان ریگان در جنوب استان کرمان، برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ امید آینده پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن مجید راهی کلاس های درس شدند.

مدرسه 6کلاسه امید آینده به مساحت  5هزار متر مربع و زیربنای 557 مترمربع، در شهرستان ریگان استان کرمان در سال١٣٩۶ احداث و به بهره برداری رسیده  است و حدود 260دانش آموز در یک نوبت در مقطع ابتدایی در این مدرسه تحصیل می کنند.

بانک آینده یازده مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخوردار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج و بندرعباس، تالش و تهران احداث کرده است و حدود 4 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

در این مراسم همچنین مدیران ارشد بانک آینده علاوه بر بازدید از مدرسه و گفت و گو با مدیران و معلمان با دانش آموزان و اولیاء آنها گفت و گو کردند و همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی و برگزاری آیین زنگ امید آینده، به دانش آموزان این مدرسه بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار اهدا کردند.

اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان سراسر کشور در آغاز سال تحصیلی از سنت های نیکوکاری بانک آینده است که بر مبنای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است که  از سال 1395 بنا نهاده شده و در این مدت بیش از 6 میلیون بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کشور توزیع شده است، که امسال نیز همزمان با اول مهر این سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.