۰ نفر

سامانه هدفمندی یارانه‌ها دچار اختلال شده است

۲ مهر ۱۳۹۸، ۲:۲۰
کد خبر: 382900
سامانه هدفمندی یارانه‌ها دچار اختلال شده است

ستاد اجرایی تبصره ۱۴بودجه ۹۸کل کشور (قانون هدفمندی یارانه‌ها) اعلام کرد به دلیل اختلال در سامانه هدفمندی یارانه‌ها در روزهای گذشته پیامک قطع یارانه نقدی به برخی خانوارهای مشمول ارسال نشده است و به زودی این اختلال برطرف می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد اجرایی هدفمندی یارانه ها اظهارداشت: سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع شده، باید منتظر دریافت پیامکی با سرشماره «یارانه» و با متنی مبنی بر اینکه خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است، باشند.
حسین میرزایی گفت: سرپرستان خانوار در صورتی که به قطع یارانه نقدی خود معترض هستند، باید پس از دریافت این پیامک، با کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پیامک دریافتی را ارائه دهند.پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی https://yaraneh۱۰.mcls.gov.ir/prs مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند.
براساس این گزارش یکصد و سومین مرحله واریز یارانه نقدی در ٢۶ شهریورماه به حساب سرپرست خانوار واریز شد و بنابر آنچه که اعلام شده بود ٢٠٠ هزار خانواده که جزو دهک بالای درآمدی شناسایی شدند یارانه دریافت نکردند.