۰ نفر

آغاز رسیدگی به پرونده ۱۱مدیر درباره سیل

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰
کد خبر: 380891
آغاز رسیدگی به پرونده ۱۱مدیر درباره سیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد و گفت: این مدیران که اغلب از ادارات آب و گاز هستند احضار شده اند و پرونده در بازپرسی ویژه جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد و بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان بازرسی ۱۱ نفر از مدیران در خصوص حادثه سیل سال جاری به عنوان متهم معرفی شدند که هم اکنون این گزارش به بازپرسی ارجاع شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه اتهام این افراد شامل اهمال و تضییع بیت المال است بیان کرد: این مدیران که اغلب از ادارات آب و گاز هستند احضار شده اند و پرونده در بازپرسی ویژه جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: آنچه که در صلاحیت مرکز استان است شامل ۱۱ نفر می‌شود و اتهام سایر افراد که در صلاحیت مرکز استان نیست به تهران فرستاده شده است.
چهارم اردیبهشت ماه بود که هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال بیان کرد: در زمان وقوع سیلاب امداد و نجات اولویت بود و امروز پس از فروکش کردن سیلاب مردم انتظار دارند با کسانی که کوتاهی و یا اهمال‌کاری داشتند و مسبب حادثه سیلاب بودند برخورد شود؛ لذا مردم مطمئن باشند دستگاه قضایی با کسانی که اهمال و کوتاهی آنان خسارت‌های سیل را افزایش داد برخورد می‌کند.