۰ نفر

از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه خبر؟

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
کد خبر: 376819
از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه خبر؟

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما به دنبال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم ولی منابع لازم هنوز تأمین نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در مراسم پیاده‌روی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: یاد و خاطره مرحوم نوربخش را که جان خود را برای خدمت به  جامعه تأمین اجتماعی فدا کرد، گرامی می‌داریم.

سالاری خطاب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ ما در قبال شما وظایفی داریم که این وظایف برای سال‌ها اندوخته شما در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه اول ما در قبال شما بازنشستگان و مستمری‌بگیران در ابتدا حقوق و مستمری شماست و در مرحله دوم درمان است  چرا که در وضعیت فعلی مهمترین نیازهای شما از تأمین اجتماعی این دو موضوع محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ما باید برنامه‌ریزی و اقداماتی را انجام دهیم که ارائه خدمات‌مان به شما با مشکل و کاهش کیفیت مواجه نشود.

سالاری بیان داشت:‌با تمام مشکلات و محدودیت‌ها تلاش خواهیم کرد که تحت هر شرایطی پرداختی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچگونه تأخیر و خللی نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: اگر مقداری پرداختی‌ها با تأخیر بوده است و کیفیت خدمات درمانی نیز مطلوب نبوده قطعاً ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که ارائه خدمت با کیفیت بیشتر و بهتری همراه باشد.

وی درباره همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما اعتقاد به همسان‌سازی حقوق و مزایا داریم اما منابع و اعتبارات لازم در این خصوص هنوز تخصیص نیافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به سمت اجرای آن برویم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به بیمه‌شدگان است،‌گفت:‌قطعا سازمان به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و آنچه که در توان باشد برای خدمت‌رسانی بهتر به بازنشستگان استفاده می‌کنیم.