۰ نفر

خبر خوش برای مددجویان بهزیستی

۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبر: 374931
خبر خوش برای مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی از تامین اعتبار افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم جشن معلولان سادات تهرانی اظهار کرد: سازمان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به معلولان خواهد داشت و در این بخش برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

وی به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 450 هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد حدود یک میلیون نفر مستمری دریافت می‌کنند و جامعه هدف ما شامل معلولان در گروههای مختلف معلولیت ،زنان سرپرست خانوار و... است.

قبادی دانا از تخصیص اعتبار افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی سازمان مدیریت  تامین شده است.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد زمان پرداخت افزایش مستمری مددجویان گفت: هر زمانی که شیوه نامه اجرا ابلاغ شود نسبت به پرداخت افزایش مستمری ها اقدام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مستمری ها چند درصد افزایش پیدا می‌کند گفت: هنوز درصد افزایش مشخص نشده و منتظر شیوه نامه اجرایی آن هستیم. چنانچه این شیوه نامه با تاخیر ابلاغ شود به طور حتم مابه‌التفاوت افزایش مستمری ها از ابتدای سال محاسبه و برای چند ماه یک جا پرداخت می شود.

 رئیس سازمان بهزیستی در این دیدار ضمن گفت‌وگو با معلولان حاضر ، دستور رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.