۰ نفر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

حذف 4صفر در شرایط تورمی هزینه دارد/ دولت مبانی خود و دلایل این پیشنهاد را مطرح کند

۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰
کد خبر: 371716
حذف 4صفر در شرایط تورمی هزینه دارد/ دولت مبانی خود و دلایل این پیشنهاد را مطرح کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این که تاکنون دلایل قوی از سوی دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی ارائه نشده است گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی قرار است دلایل دولت در این زمینه بررسی شود از نظر بنده حذف چهار صفر از پول ملی در شرایط تورمی امروز جز هزینه فایده‌ای دیگر ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الیاس حضرتی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آخرین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده بعد از سه سال با بحث و تبادل نظر و تغییراتی به اتمام رسید و تحویل صحن مجلس داده شد. ان‌شاءالله به صورت مفصل ویژگی‌های این لایحه و مطالبی که در خصوص تولید و صادرات و سرمایه گذاری در این لایحه وجود دارد برای مردم توضیح خواهم داد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز بعد از ظهر نیز کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای را در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی با حضور بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و کارشناسان برگزار خواهد کرد تا دولت مبانی خود و دلایل این پیشنهاد را مطرح کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تصریح کرد: بنده خودم اکنون با حذف چهار صفر از پول ملی مخالف هستم. مگر این که دولت دلایل قوی برای این پیشنهاد داشته باشد. تاکنون فقط خبر این موضوع منتشر شده است که دلایل آن را تشریح نکرده است.

وی  در ادامه تاکید کرد: از نظر بنده در شرایط تورمی امروز و پایین بودن ارزش پول ملی و مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد این اقدام جز هزینه برای کشور فایده‌ای دیگر ندارد.