۰ نفر

در جلسه غیرعلنی مطرح شد؛

توضیحات لاریجانی درباره تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳
کد خبر: 366386
توضیحات لاریجانی  درباره تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جلسه غیر علنی امروز برای بررسی موضوع اصلاحات ساختاری در نگاه ویژه مورد تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شد، گفت که در این جلسه بر موضوع اتخاذ تمهیداتی برای وضعیت بهتر اقتصادی در شرایط فعلی نیز بحث مفصلی انجام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه و بعد از پایان جلسه غیر علنی بالغ بر ۲ ساعت برای بررسی موضوع اصلاح ساختار بودجه در توضیحاتی گفت: در جلسه غیر علنی بحث بسیار مهمی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها در موضوع اصلاحات ساختاری در نظام بودجه کشور مطرح شد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این جلسه تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و به همین دلیل جلسه طولانی شد.

رئیس مجلس همچنین با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان بخصوص ایرانیان است که میزبان حضرت هستند. امیدوارم در پناه انفاس قدسی ایشان خداوند ملت ایران را عزیزتر و سربلندتر و سعادتمندتر کند.

رئیس مجلس همچنین با تسلیت درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده فقید نطنز و قمصر گفت: ما دو هفته گذشته مرحوم صفاری نطنزی را از دست دادیم و همه داغدار شدیم. این مرد شریف، بسیار عزیز، بسیار پرکار و نجیب برای همه بود که در این مدت خدماتی را به یادگار گذاشت. ایشان با ویژگی سلیم نفسی و آرامش روحی در حل مسائل کشور بسیار کوشا بود که این موضوع را در دوران خدمت در وزارت خارجه و در دوران مجلس دیدیم انصافاً پرکار و حساس نسبت به منافع ملی و امنیت ملی کشور بودند و با دقت و متانت گام بر می‌داشت لذا این حادثه دردناکی بود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم مرحوم صفاری نطنزی گفلت: در مراسم ختم می‌دیدم که مردم منطقه نطنز و قمصر می‌آمدند و همکاران ایشان هم از او به نیکی یاد می‌کردند. این ضایعه دردناک را به همسر و خانواده محترم ایشان و به همه مردم در نطنز و قمصر تسلیت می‌گویم و از خداوند برای این همکارامان علو درجات خواستارم.

لاریجانی در پایان درگذشت والد کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و والد کوسه غراوی نماینده مینودشت و والد حسینی نماینده مینودشت را تسلیت گفت.