۰ نفر

کلاهبرداری 3.5میلیارد تومانی با وعده اعطاء سهام

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
کد خبر: 364211
کلاهبرداری 3.5میلیارد تومانی با وعده اعطاء سهام

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبری که با وعده اعطای سهام 35میلیارد ریال ازشهروندان کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اعلام  این خبرگفت: چندی پیش با ارجاع یک پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک به پلیس آگاهی استان، تیمی مجرب از کارآگاهان ، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.
او افزود: با شروع تحقیقات پلیس، مشخص شد که کارمند یکی از بانک های شهرستان ، با مراجعه به تعدادی از طلافروشی ها و افراد سرمایه دار شهر اراک، با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد طلافروشان با شیوه هایی متقلبانه و وعده سهام دار کردن آنها، مبالغ بالایی طلا با ارائه چک های مدت دار از آنان خریداری کرده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی  افزود: با بررسی های تخصصی پلیس و محرز شدن اهداف متقلبانه این فرد و در بررسی سوابق خدمتی او موارد دیگری از اختلاس و سوء استفاده مالی این فرد به دست آمد و مشخص شد که این فرد با اخذ مرخصی چندین ماهه از بانک، قصد فرار از کشور را دارد.
سردار عزیزی در ادامه گفت: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاهبرداری های متعدد این فرد در شهر اراک، با هماهنگی مرجع قضائی، متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
او افزود: ‌تاکنون 6 نفر از شهروندانی که در حدود 35 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است شناسایی و تحقیقات تکمیلی در این پرونده همچنان ادامه دارد.