۰ نفر

لزوم توجه ویژه بر ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان

۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۸:۲۵
کد خبر: 363807
لزوم توجه ویژه بر ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، بهداشت و درمان را اولین مشکل بازنشستگان دانست و گفت: نظارت بر ارائه خدمات به خصوص به بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مشکلی در درمان نداشته باشند.

به گزارش اقتصلادآنلاین به نقل از ایسنا، طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با روسا و نمایندگان کانون‌های بازنشستگان کشور که در محل ستاد این سازمان برگزار شد، بر تعامل و گفت‌وگو به خصوص با جامعه هدف بیمه سلامت تاکید کرد و افزود: بهداشت و درمان اولین مشکل بازنشستگان محسوب می‌شود؛ به طوری که یک سوم هزینه این گروه به دارو و درمان اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفترچه بیمه بازنشستگان از ١٢ به ١٨ برگ افزایش یافته، گفت: نظارت بر ارائه خدمات به خصوص به بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مشکلی در درمان نداشته باشند، زیرا بیشترین بار مراجعه به بیمارستان‌ها مربوط به این گروه است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بر تکریم و احترام به بازنشستگان تاکید کرد و افزود: استفاده از تجربه این گروه در اقدامات و برنامه‌های سازمان می‌تواند راهگشا باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در ادامه این جلسه نمایندگان کانون‌های بازنشستگان کشور مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و قرار شد این جلسه‌ها تداوم یافته و کارگروهی با مسئولیت معاونت خدمات بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت، راهکارهای لازم برای ارتقای کیفی و کمی خدمات به بازنشستگان را بررسی و برنامه لازم را ارائه کنند.