۰ نفر

کارگران از ترس بیکاری مجبور به امضا قرارداد‌ها می‌شوند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۵۴
کد خبر: 350035
کارگران از ترس بیکاری مجبور به امضا قرارداد‌ها می‌شوند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری، مجبور به امضای برخی قرارداد‌ها هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، اظهار کرد: بیکاری اصفهان از میانگین کشوری ۲.۵ درصد بیشتر است، بنابراین باید نگاه ویژه تری به این استان داشت.

وی در خصوص قرارداد‌های کارگران، گفت: کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری، مجبور به امضای برخی قرارداد‌ها هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: متاسفانه با برخی کارگران قرارداد‌هایی امضا می‌شود و بعضا در حق این قشر ظلم می‌شود و امنیت شغلی آن‌ها را می‌گیرد، اما کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری مجبور به امضای برخی از قرارداد‌ها هستند.

وی تصریح کرد: برخی از کارگرانی که درصدد بازنشستگی هستند اعتراضاتی مبنی بر در نظر گرفته نشدن سختی کار خود دارند و باید گفت متاسفانه بازرسان مربوطه وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: لازم می‌دانم از مجموعه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کنم، اما باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: باید گفت پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زدند و همیشه جایگاه آنان را بزرگ می‌دانستند، در نتیجه باید نگاه ویژه‌ای به قشر کارگر شود و بنده قدر زحمات کارگران را می‌دانم و اگر مشکلات این قشر در مجلس قابل حل باشد، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.