۰ نفر

ابراز خرسندی روحانی از تدابیر یک استاندار در مدیریت بحران

۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۶
کد خبر: 344771
 ابراز خرسندی روحانی از تدابیر یک استاندار در مدیریت بحران

رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار زنجان از تدابیر وی به منظور پیش بینی شرایط و اندیشیدن تدابیر لازم ابراز خرسندی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار زنجان از تلاش وی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان به منظور پیش بینی شرایط و اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی ناشی از بارش‌های اخیر، ابراز خرسندی کرد.

وی در تماس تلفنی ضمن قدردانی از زحمات استاندار و مدیران استان، از همراهی و همکاری مردم استان زنجان با مسئولان استان تشکر کرد.

رئیس‌جمهور همچنین بابت تلاش‌های آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح الله حقیقی، استاندار زنجان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی ناشی از بارش‌های اخیر، ابراز خرسندی کرد.

در این تماس تلفنی استاندار زنجان گزارشی از آمادگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌های تابعه به رئیس جمهوری ارائه کرد.

گفتنی است استاندار زنجان طی یک هفته گذشته با سفر‌های متعدد خود به شهرستان‌های مختلف استان از نزدیک به بررسی وضعیت مسیل‌ها مناطق سطح استان پرداخته و دستورات لازم را برای مقابله با خسارت‌ها صادر کرده است.