۰ نفر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
کد خبر: 344160
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، با مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری شد.

سید میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱، دانش آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است. صالحی که دارای سوابق علمی تجارب مدیریتی و سوابق درخشان نخبگانی است با پیشنهاد مورخ ۹۷/۱۲/۲۶ هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده است. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.

از سوابق صالحی می‌توان به قائم مقام هولدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت موسس و هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعداد‌های برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته استعداد درخشان وزار ت. علوم و عضو کمیته نگارش سندراهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های توسعه‌ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قران کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال‌های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق صالحی است.