۰ نفر

منتطری :راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور درونی است

۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹
کد خبر: 343952
منتطری :راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور درونی است

دادستان کل کشور گفت: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل نموده و مشکلات را حل و فصل کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در تبیین لوازم تحقق شعار «رونق تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال ۹۸ انتخاب شده است، گفت: با توجه به اینکه بزرگترین مشکلی که امروز در سطح کشور داریم مسئله مشکلات اقتصادی است، شعاری که برای سال انتخاب شده متناسب با شرایط کشور است و مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل کشور دارند مردم را به سمت و سویی که مشکلات برطرف شود، هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک جهت بحث اقتصادی به دولت بر می‌گردد، تصریح کرد: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل نموده و مشکلات را حل و فصل کنند.

دادستان کل کشور افزود: از سوی دیگر بخش خصوصی و کسانی که به نحوی در عامه مردم مرتبط با مسائل اقتصادی کشور هستند روش و منش خودشان را باید به گونه‌ای ترسیم و تنظیم کنند که بتوانیم در جنگ اقتصادی با دشمن، توفیق یابیم.

منتظری با بیان اینکه قطع وابستگی به اقتصاد دشمن قطعا یکی از راه‌حل‌های جهادی است، تصریح کرد: این امر حاصل نمی‌شود مگر اینکه اقتصاد کشور متوجه به مسائل داخلی شود و مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی در درون حل شود، در این صورت با رونق تولید می‌توان به مقابله با دشمن برخاست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه تولید بتواند رونق پیدا کند و نیازها را در حوزه‎های کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف که از شاخه‌های اقتصادی هستند رونق ببخشد، قطعا وابستگی کشور به خارج از کشور کاهش پیدا می‌یابد.