۰ نفر

بهره‌برداری از سیستم یکپارچه اطلاع‌رسانی و شفافیت بنیاد دانش

ارائه آنلاین گزارش مالی «بنیاد دانش» به خیرین

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸
کد خبر: 342275
 ارائه آنلاین گزارش مالی «بنیاد دانش» به خیرین

موسسه خیریه بنیاد دانش با هدف شفاف‌تر شدن فعالیت‌های خود، از این پس گزارش‌های مالی این موسسه را از طریق یک سیستم آنلاین و به شکل روزآمد در اختیار خیرین و اعضا خود قرار می‌دهد.

139712203554310326-images-03

به گزارش روابط‌‍‌ عمومی بنیاد دانش، سیستم یکپارچه اطلاع‌رسانی و شفافیت بنیاد دانش با بهره‌گیری از تیمی قوی در حوزه انفورماتیک و با حمایت مهندس محمدعلی شرافت مدیرعامل و احمد ایرانشاهی مشاور ارشد هیات مدیره بنیاد دانش به بهره‌برداری رسید.

این سامانه با تلاش شبانه روزی تیم‌های مختلف به مدیریت نوشین اسماعیلی مدیر امور همیاران بنیاد دانش به انجام رسید و گامی مهم در ایجاد شفافیت عملکرد مالی این موسسه خواهد برداشت.

با توجه به تاکید مدیرعامل موسسه بنیاد دانش و همچنین اهتمام ویژه هیات مدیره، از این پس همیاران بنیاد به صورت آنلاین و با دریافت کدکاربری می‌توانند از هزینه‌کرد مبالغ پرداختی خود و ارزش افزوده‌ای که بنیاد دانش برای این مبالغ ایجاد می‌کند مطلع شده و موسسه را از نقطه نظرات خود آگاه سازند.

با راه‌اندازی این سامانه، بنیاددانش به اولین خیریه‌ای تبدیل شد که توانایی گزارش‌دهی آنلاین و به روز را از طریق بستر وب بابت پرداخت همیاران و نحوه هزینه‌کرد و ارزش افزوده ایجاد شده برای خیرین خود را دارد.

بنیاد دانش از دانش آموزان کم بضاعت با استعداد و محروم از نعمت پدر حمایت می‌کند.

داوطلبان به عضویت در جمع خیرین همیار بنیاد دانش می‌توانند از طریق آدرس bonyaddanesh.org ثبت نام کنند و پس از ورود به سایت با وارد کردن اطلاعات اولیه از جمله ایمیل و شماره تلفن همراه خود اقدام به جستجوی بورسیه براساس جنسیت، مقطع تحصیلی و شهر مورد نظر خود کنند.

حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان تحت پوشش در بنیاد دانش از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا در این مرحله اطلاعات فردی دانش آموز بورسیه به صورت محدود به داوطلبان همیاری ارائه می‌شود و مختصری از وضعیت زندگی او نیز به اطلاع متقاضی همیاری می‌رسد و حتی تصاویر دانش‌آموزان نیز به صورت کامل نمایش داده نمی‌شود.

بعد از انتخاب دانش آموز مورد نظر، همیار می‌تواند مبلغی را که تمایل دارد ماهیانه پرداخت کند وارد کند و با راهنمایی به صفحه پرداخت مبلغ لازم را به صورت اینترنتی واریز کند. لازم به توضیح است این مبلغ بسته به مقطع تحصیلی دانش‌آموز متفاوت خواهد بود.

از این مرحله به بعد، همیار از طریق وبسایت بنیاد دانش در جریان مورد مصرف پرداخت‌ها خود و تمام اقداماتی که برای دانش‌آموز تحت‌پوشش خود انجام می‌شود قرار خواهد گرفت.