۰ نفر

نرخ آرایشگاه‌های مردانه چقدر شد؟

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 338084
نرخ آرایشگاه‌های مردانه چقدر شد؟

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران نرخ خدمات ارائه شده در این واحدهای صنفی را بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی گواهی، در رابطه با فعالیت واحدهای آرایشی سطح تهران اظهار کرد: قیمت‌گذاری فعالیت واحدهای آرایشگری از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است و تصمیمی در رابطه با نرخنامه جدید اتخاذ نشده است.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران تصریح کرد: برخی از واحدهای صنفی بنابر شرایط منطقه اجاره‌بها، مالیات و ارائه خدمات، هزینه‌های بیشتری نسبت به نرخنامه تعیین شده دریافت می‌کنند که این موضوع ذاتاً خلاف قانون نیست، اما اگر فردی نسبت به هزینه آرایشگران اعتراض دارد می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر این‌که وزارت بهداشت نسبت به انجام خالکوبی موضع‌گیری‌های خاصی دارد و در برخی واحدهای صنفی این اتحادیه خالکوبی انجام می‌شود، اظهار کرد: انجام خالکوبی در واحدهای آرایشی با توجه به تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر غیربهداشتی بودن این عمل، غیرمجاز است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

گواهی ادامه داد: فعالیت‌هایی که ارتباط مستقیمی با پوست دارد نباید در واحدهای آرایشگری انجام شود، زیرا این فعالیت‌ها نیاز به تخصص دارد و تنها پزشکان اجازه انجام اینگونه فعالیت‌ها همچون برنزه کردن پوست را دارند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: آرایشگران مردانه می‌توانند در واحدهای صنفی فعالیت‌هایی در زمینه حذف موهای زائد صورت انجام دهند و در این رابطه نرخ رسمی تعیین نشده و به صورت توافقی نرخ اعلام می‌شود.