۰ نفر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفکیک نمی‌شود

۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۳
کد خبر: 334564
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفکیک نمی‌شود

معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداقل تا سه سال آینده منتفی است و این وزارت با ترکیب فعلی تا پایان دولت دوازدهم به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، میرهادی قره‌ سید رومیانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتمعی استان اردبیل اظهار داشت: تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداقل تا سه سال آینده منتفی است و این وزارت با ترکیب فعلی تا پایان دولت دوازدهم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین همکاری و تعامل را در راستای همکاری با نهادهای حمایتی در استان را داشته‌اند.

 معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما باید سیاست ایجاد ناامیدی و سلب اعتماد بین مردم و دولت را به نوعی شکست دهیم چرا که تلاش همه ما به ویژه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور  ایجاد رفاه و ریشه‌کنی فقر مطلق در حوزه کارگری است که متاسفانه با این سیاست ایجاد ناامیدی در جامعه بروز و ظهور نیافته است.

رومیانی استفاده از نیروی خلاق و جوان را در دستگاه‌های اجرایی استان مهم ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست و ضروری است همه مسئولان با پایبندی به نظام جمهوری اسلامی در راستای رشد و تعالی کشور بکوشند.

وی ایران اسلامی را مدیون تمدن بزرگ صفویه و تشیع دانست و تصریح کرد: جایگاه استان اردبیل در تمامی برهه‌ها به ویژه اقتصاد و اشتغال باید بیش از پیش در کشور رشد و اعتلا یابد.

 معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دغدغه همه ما ایجاد اشتغال در جامعه است که در این راستا  تمام دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف به اجرای مصوبات شورای هماهنگی هستند.