۰ نفر

اختصاص ۱۳۲میلیارد تومان به طرح‌های کارآفرینی جوانان

۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۵۲
کد خبر: 333040
اختصاص ۱۳۲میلیارد تومان به طرح‌های کارآفرینی جوانان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ۵۰میلیارد تومان تسهیلات بانکی امسال به طرح های کار آفرینی جوانان کشور پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به ۱۳۲میلیارد تومان برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمد مهدی تندگویان در دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور در لنگرود گفت: به دنبال شبکه سازی تخصصی در حوزه های مختلف جوانان هستیم تا مردم و جامعه بصورت مشخص این تحولات مثبت را لمس کنند.

وی افزود: در حوزه کار آفرینی امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح های جوانان در کشور اختصاص داده شد و اگر صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت به تعهداتشان عمل کنند این مبلغ به ۱۳۲ میلیارد تومان می رسد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پیش از استقرار دولت تدبیر و امید کمتر از ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند، اظهار داشت: هم اکنون دو هزار و ۲۰۰ سازمان مردم نهاد و بیش از ۵۰۰ هزار نفر در قالب این سازمان ها مشغول بکار هستند.

تندگویان ادامه داد: فقط در مدت چهار ماه با تسهیلات بانک رسالت برای ۶۰۰ نفر در کشور اشتغالزایی مستقیم انجام شد که به دنبال افزایش آن هستیم.

دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور با حضور ۶۰ نفر از سراسر کشور به مدت ۳ روز در چمخاله لنگرود برگزار شد و ظهر امروز با حضور معاون جوانان وزارت و مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت معاونت جوانان، نماینده مردم لنگرود و دیگر مسئولین پایان یافت.