۰ نفر

چگونگی یک خرید موفق اینترنتی؛

ریزه‌کاری‌های خرید اینترنتی کفش

۱۷ دی ۱۳۹۷، ۷:۰۰
کد خبر: 327295
ریزه‌کاری‌های خرید اینترنتی کفش

خرید کردن به صورت اینترنتی، یکی از شیوه های جدید خرید است که در آن دیگر خبری از صرف وقت زیاد برای انتخاب و بازار گردی نیست . البته این شیوه خرید بعضی وقت ها به این آسانی که گفته شد نیست و گاهی اتفاق می افتد که خریدار بعد از دریافت خریدش از آنچه که می بیند خرسند نشود که هیچ ،پشیمان شود و احساس کند مبلغ زیادی را به هدر داده است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، احتمال بروز چنین اتفاقی برای بعضی از خرید های از راه دور کمتر اتفاق می افتد، اما برای  بعضی از موارد بیشتر اتفاق می افتد. یکی از پر ریسک ترین خرید های از این دست، خرید کفش به صورت اینترنتی است. در این نوشتار تلاش دارم تا شما را با چند نکته درباره این نوع خرید آشنا کنم.

قالب های متفاوت ،سایز های متفاوت: مهم ترین دلیل در صرف نظر کردن از خرید کفش به این شیوه جدید، برمی گردد به قالب های متفاوت کفش که گاهی حتی سایز همیشگی کفش شما را تا دو شماره بالا و پایین ببرد.  اگر راهی جز خرید اینترنتی کفش ندارید، بهتر است کف تمام کفش هایتان به خصوص 5 کفش جدیدی که اخیرا خریده اید را از نظر شماره سایز چک کنید. و در صورت یکسان بودن همه آن، کفش دلخواه تان را سفارش دهید.نکته دیگر در رابطه با کفش های مجلسی زنانه و با پاسه های بالاتر از 7 سانتی متر و همچنین کفش های نوک تیز اینست که باید یک سایز بزرگتر از سایز پای تان کفش سفارش دهید.

تفاوت میان آنچه دیده اید و آنچه دریافت کرده اید: این مورد درباره بیشتر خرید های اینترنتی صدق می کند. بسیار واضح است که عکس هایی که در فضای مجازی به عنوان نمونه محصول منتشر می شوند توسط عکاسان  و با عملیات فتوشاپی حرفه ای تهیه شده اند. بنابراین این که شکل ظاهری کفش و حتی رنگش بسیار چشم نواز به نظر آید.

کیفیت : هر قدر هم که افراد بی تجربه ای در حوزه کفش باشیم، اما باز هم می توانیم با لمس محصول تا حدی میزان کیفیت آن را حدس بزنیم. مساله ای که در خرید اینترنتی کفش و با دیدن چند عکس فتوشاپی غیر ممکن است. برای اینکه خیالتان راحت شود تا جایی که می شود از محصولاتی خرید کنید که دارای گارانتی تعویض و ضمانت نامه باشد.  

خیالتان را راحت کنید: سعی کنید از سایت هایی خرید کنید که امکان ارجاع محصول و یا تعویض آن را داشته باشد. البته در این میان باید در نظر داشت که برای تعویض محصول باید سه هزینه ارسال پستی را در نظر بگیرید. حتی ممکن است با یک حساب سر انگشتی ، عطای بدست آوردن آن را به لقایش ببخشید.