۰ نفر

فلاحت‌پیشه: ۲۰هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی به بودجه ۹۸اضافه شد

۱۲ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۰۹
کد خبر: 326414
فلاحت‌پیشه: ۲۰هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی به بودجه ۹۸اضافه شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز اینکه این کمیسیون نسبت به بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۸۸در حوزه دفاعی اعتراض داشت گفت: در بازگشت و اصلاحیه بودجه ۲0هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی به بودجه ۹۸اضافه شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در تشریح آخرین وضعیت بودجه دفاعی کشور در سال 98‌ اظهار داشت: بعد از اینکه در 15 آذر بودجه به مجلس آمد، مشکلاتی داشت و ما نمایندگان مجلس اعتراض کردیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به بودجه پیشنهادی در حوزه دفاعی و مرز اعتراض داشت گفت: بودجه برگشت خورد و در بازگشت اصلاحیه صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه در اصلاحیه بودجه 40 هزار و هفتاد میلیارد تومان به بودجه اضافه شد افزود: از این مبلغ 20 هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی اختصاص دادند و بقیه هم در قالب جدول 21 اختصاص داده شده است که در جدول 21 هم برخی از ردیف‌ها مربوط به ردیف‌های دفاع و مرز است.

وی با تصریح به اینکه "معتقدیم اگر این بودجه تأمین شود بخش عمده‌ای از الزامات بودجه دفاعی کشور تأمین می‌شود" خاطرنشان کرد: بحث اصلی در بودجه تحقق بودجه است و امیدواریم که این بودجه به‌طور کامل محقق شود.

بر اساس این گزارش،حضور در جلسه شورای تأمین استان و نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان و همچنین بازدید از اردوگاه اتباع افاغنه در استان کرمان از برنامه‌های سفر یک‌روزه حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان بود.