۰ نفر

کنترل تردد اتوبوس‌های علوم وتحقیقات توسط تیم نظارت فنی

۱۲ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
کد خبر: 326402
کنترل تردد اتوبوس‌های علوم وتحقیقات توسط تیم نظارت فنی

نشست مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات امروز برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ،  نشست بهروز طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات امروز برگزار شد.

در این نشست دانشجویان ضمن مطرح دغدغه­ های صنفی خود، خواستار پیگیری تأسیس انجمن صنفی دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مسئولان دانشگاه شدند.

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست ضمن تأیید قانونی بودن مطالبات دانشجویان، آنان را به آرامش و حفظ خونسردی دعوت کرد و گفت: مراقب نفوذ و سوء استفاده عناصر مشکوک خارج از دانشگاه باشید.

وی افزود: راه اندازی سامانه ارتباطی در خصوص شکایات و پیگیری مطالبات دانشجویان در سازمان مرکزی دانشگاه در دستور کار قرار دارد که شامل خانواده بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می­ شود

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کاهش ارتفاع دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه عملیاتی برای کاهش ارتفاع ساختمان ابن سینا وجود ندارد و این تغییر نیازمند یک برنامه عملیاتی حساب شده است اما تصمیماتی در خصوص برنامه­ ریزی برای این امر صورت گرفته که پس از به نتیجه رسیدن منتشر می شود.

طهماسب کاظمی ادامه داد: هزینه­ های مربوط به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات تاکنون پرداخت شده است. همچنین تیم نظارت فنی هر روز اتوبوس­ های این واحد را کنترل کرده واتوبوس­ هایی با ایمنی بالا هر روز در حال تردد در دانشگاه هستند.

وی تأکید کرد: تلاش می کنیم در شرایط مناسب توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات مراسم یادبود باشکوهی برای از دست رفتنگان این حادثه تلخ برگزار شود.