۰ نفر

قرارداد بیمه تکمیلى بازنشستگان بین صندوق بازنشستگى و بیمه سلامت امضا شد

۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
کد خبر: 324202
قرارداد بیمه تکمیلى بازنشستگان بین صندوق بازنشستگى و بیمه سلامت امضا شد

امروز قرارداد بیمه تکمیلى درمان بازنشستگان بین صندوق بازنشستگى و بیمه سلامت ایران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، جمشید تقى زاده، رییس صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که هم صندوق بازنشستگى و هم بیمه سلامت ایران در جهت رفاه بازنشستگان فعالیت مى کنند، گفت: در قرارداد جدید براى اولین بار سهم صندوق بازنشستگى ٣٠درصد افزایش پیدا کرده است.

تقى زاده ادامه داد: صندوق بازنشستگى خود را متعهد مى داند براى رفاه حال بازنشستگانى که سى سال جوانى، زندگى و سلامت خود را به مردم و آبادانى کشور وقف کرده اند بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانى را با کم ترین پرداخت از جیب بازنشستگان ارائه کند.

وى درباره ویژگى قرارداد جدید توضیح داد: صدور حواله و معرفى نامه به مراکز درمانى در این بیمه حذف شده و همچنین به ٣٣هزار نفر خدمات درمانى ارائه مى شود و براى کاهش مراجعات حضورى کلیه فرآیندهاى بیمه تکمیلى به صورت الکترونیکى خواهد بود.

تقى زاده اضافه کرد: همچنین در قرارداد جدید سقف انواع خدمات نسبت به سال گذشته حدود ١٧درصد افزایش یافته و به منظور جلب رضایت بازنشستگان، کاهش مراجعات و مدیریت هزینه، شرکت بیمه موظف شده با مراکز دولتى و خصوصى مرجع در بخش هاى بیمارستانى، پاراکلینیکى، داروخانه و بیماران خاص در سراسر کشور قرارداد منعقد کند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگى درباره هزینه هاى پرداختى بیمه تکمیلى بازنشستگان مطرح کرد: براى خدمات مربوط به جراحى هاى فوق تخصصى به مبلغ ٢٤٤٠میلیارد ریال، بسترى طبى ٣٦٤٠ میلیارد ریال، آزمایشگاهى ٨٧٧ میلیارد ریال، پاراکلینیک گروه اول ٨١٩میلیارد ریال و فیزیوتراپى ٣٧١ میلیارد ریال، هزینه مى شود.