۰ نفر

نام نویسی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان

۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 323265
نام نویسی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۵۰ میلیون ریالی بازنشستگان از اول بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جمشید تقی زاده در مراسم تجلیل از بازنشستگان ملکان گفت:: در مرحله نخست ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان امسال از این تسهیلات بهره‌مند شده اند و ۲۰۰ هزار نفر دیگر تا پایان سال وشش ماهه اول ۹۸ از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در اقساط ۳۶ ماهه در اختیار بازنشستگان قرار میگیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری کل اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشور را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
تقی زاده همچنین از رونمایی بیمه تکمیلی بازنشستگان در هفته آینده خبر داد و افزود: با این بیمه بسیاری از مشکلات درمانی بازنشستگان حل خواهدشد.
خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به کثرت صندوق‌های کشوری در ایران افزود: متاسفانه از ۱۸ صندوق در کشورهمگی ورشکسته شده اند و باید معضل صندوق‌ها در کشورمان اصلاح شود.
قاسمی رییس کانون بازنشستگان استان نیز گفت: از ۷۲ هزار بازنشسته در آذربایجان شرقی ۹۷ درصد زیر ۳۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنند و افزایش ۲۰ درصدی برای سال آینده دردی از درد‌های بیشمار بازنشستگان را درمان نمی‌کند.
در حاشیه این مراسم کلنگ ساخت چهل وهشتمین خانه امید کشور و چهارمین خانه امید استان در ملکان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع واعتبار ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.