۰ نفر

آیت‌الله‌علوی‌گرگانی: از صبر مردم سواستفاده نکنید

۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۵
کد خبر: 322878
آیت‌الله‌علوی‌گرگانی: از صبر مردم سواستفاده نکنید

مرجع تقلید شیعیان گفت: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله علوی گرگانی شامگاه سه شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه ای ازقرآن کریم اظهار داشت: اگر مسئولین به وظیفه ای که به آن‌ها محول شده است عمل کنند صراط مستقیم به آن‌ها نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور و مسئولیت مدیران در این زمینه اافزود: مسئولین برای رفع مشکلات کشور متعهد هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: اهل بیت(ع) مردم دار بودند وهمواره برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند، اگر مسئولین کمی دلسوز بودند گرانی و مشکلات کشور رفع می‌شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: رئیس جمهور به من تماس گرفت و گفت اگر امری دارید بگویید که به وی گفتم تلفن را زمین می‌گذارم و ناله‌های مردم را بشنوید که به خاطر مشکلات کشور است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی افزود: از رئیس جمهور و مسئولین می‌خواهم محبت خود را جامعه نشان دهند و مردم مشاهده کنند که وضع کشور تغییر کرده و مشکلات رفع شده است.