۰ نفر

واریز ۲۰۰هزار تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 321423
واریز ۲۰۰هزار تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته تا دو روزکاری آینده ۲۰۰ هزار تومان به عنوان بسته حمایتی به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند واریز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سازمان تأمین اجتماعی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفربازنشسته،‌ از کارافتاده و بازمانده دارد که دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان است. براساس مصوبه هیات دولت این افراد ۲۰۰ هزارتومان در مرحله اول بسته غذایی دریافت می‌کنند.

قرار است تا پایان سال ۶۰۰ هزار تومان بسته غذایی به این افراد پرداخت شود که ۲۰۰ هزار تومان اول نقد و مابقی آن به عنوان بسته غذایی به این افراد اهداء می‌شود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از بین ۳۰ قلم کالا موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در بسته غذایی خود قرار دهند و در این طرح کالایی تحمیل نمی‌شود.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته تا دو روز کاری آینده مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند، پرداخت می‌شود. احتمالا این پرداخت‌ها با حقوق بازنشستگان نخواهد بود.

لیست بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که واجد شرایط بسته حمایتی هستند و کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند مشخص شده است که در حال همپوشانی است و بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم پرداخت می‌شود.