۰ نفر

دستگیری 2اختلاس‌گر در خراسان جنوبی

۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۴
کد خبر: 317202
دستگیری 2اختلاس‌گر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ۲ متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بیرجند اختلاس کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار مجید شجاع با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه رئیس شعبه یکی از موسسات مالی و اعتباری استان به همراه مسئول تسهیلات این موسسه در زمان تصدی خود با سوء استفاده از مدارک هویتی اشخاص از جمله اعضای خانواده وابستگان و دوستان نزدیک خود اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهیلات کلان کرده است موضوع به صوت ویژه توسط اداره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

وی بیان کرد: بررسی‌های کارگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که مبالغ اختلاس شده بالغ بر 20 میلیارد ریال است و این افراد مدتی است که از کار تعلیق شده‌اند که با دستور مقام قضائی متهمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و شناسایی شاکیان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با همکاری مسئول حقوقی این موسسه 2 نفر در این پرونده شناسایی شدند و در بررسی‌های فنی پلیس آگاهی مشخص شد این افراد هیچ گونه وامی از این موسسه دریافت نکرده‌اند و متهمان با جعل امضاء آنها تسهیلات کلان دریافت کرده‌اند.

شجاع، افزود: با دستور مقام قضایی 2 متهم این پرونده دستگیر و روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد.