۰ نفر

تعیین تکلیف 25معاون و مدیر بازنشسته وزارت تعاون

۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۱۸
کد خبر: 314596
تعیین تکلیف 25معاون و مدیر بازنشسته وزارت تعاون

وضعیت 25 معاون و مدیرکل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برخی در سن بازنشستگی قرار دارند و برخی مشمول قانون بکارگیری بازنشستگان می شوند از سوی محمد شریعتمداری در حال بررسی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، چندی پیش فهرست اسامی 25 معاون و مدیرکل بازنشسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که منتظر دستور وزیر برای بازنشستگی و قطع همکاری هستند در فضای مجازی منتشر شده بود.
احمد مشیریان که جزو معاونان مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها می شود اعلام کرد: اسمم در این فهرست قرار دارد؛ البته از ماه ها پیش استعفایم را به انوشیروان محسنی بند پی سرپرست این وزارتخانه تحویل دادم و اکنون منتظر موافقت با آن هستم.
وی درباره سایر افرادی که نام آنها در فهرست 25 نفره قراردارد نیز اظهارداشت: برخی از معاونان و مدیران وزارتخانه مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری نیروهای بازنشسته می شوند و عده ای نیز در سن بازنشستگی قرار دارند.
یک منبع آگاه نیز از بررسی فهرست 25 نفره معاونان و مدیران کل بازنشسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط محمد شریعتمداری خبر داد و گفت: جزییات آن تا فردا منتشر خواهد شد.
«محمد شریعتمداری» که پنجم آبان برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت وعده داده بود نام همه اعضای هیات مدیره شرکت های تابع این وزارتخانه از جمله شستا و صندوق های بازنشستگی را با هدف شفاف سازی منتشر می کند.
این فهرست شامل 1200 نفر می شود که در حدود 550 شرکت زیرمجموعه این وزارتخانه فعالیت می کنند.
اکنون اسامی این شرکت ها در تارنمای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شده است.