۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین بررسی شد؛

تحریم‌های جدید کم اثر است؟

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
کد خبر: 314369
تحریم‌های جدید کم اثر است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برنامه‌های جامع دولت برای مقابله با تحریم‌ها به زودی اجرایی می‌شود، گفت: دور دوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی در اقتصاد کشور داشته باشد.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ سیدناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: آنطور که مسئولان عنوان می‌کنند، دولت برنامه‌های جامعی را برای پشت سر گذاشتن دور جدید تحریم‌ها در نظر دارد که به زودی پیاده سازی می‌شود و می‌تواند منجر به کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی شود.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه بیشتر مشکلات اقتصادی کشور داخلی است، گفت: هر چند که تحریم‌ها تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور و بازار و قیمت‌ها داشته اما بیشتر از تحریم‌ها، سوء مدیریت‌ها و مشکلات داخلی در دولت‌های مختلف موجب بروز مشکلات و کاستی‌ها شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور ارتباطی با موضوع تحریم‌ها ندارد، عنوان کرد: ما عادت کرده ایم که مشکلات کشور را متوجه مسایل بیرونی کنیم، اما بخش عمده ای از مشکلات فعلی ارتباطی با مسایل بیرونی و عملکرد افرادی مانند رییس جمهور آمریکا ندارد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه در شرایط آغاز دور جدید تحریم‌ها نیازمند مدیریت‌های اصولی و درست از سوی مسئولان هستیم، گفت: در کشور ما منابع سرشار و فراوانی وجود دارد که تنها با اعمال مدیریت‌های اصولی و درست می‌توان از این منابع به نحو احسن و در جهت منافع کشور استفاده کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: متاسفانه شاهد ناکارآمدی در تمام سطوح مدیریتی در دولت‌های مختلف هستیم اما اگر مدیریت‌ها درست بود، آمریکا یا هر کشور دیگری نمی توانست ما را به واسطه تحریم، تهدید کند.