۰ نفر

تسهیل صادرات برای بخش خصوصی؛

پورابراهیمی: حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم ها ضروری است/ از ظرفیت صرافی‌های داری مجوز استفاده شود

۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴
کد خبر: 313080
پورابراهیمی: حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم ها ضروری است/ از ظرفیت صرافی‌های داری مجوز استفاده شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم ها را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی می تواند خط مقدم مقابله با تحریم های اقتصادی باشد.

«محمدرضا پورابراهیمی داورانی» در نشست امروز - سه شنبه - شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، افزود: آمریکایی ها در ادامه دشمنی های خود با ایران تحریم های جدیدی را اعمال کردند اما نکته مهم این است که با مدیریت صحیح اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی می توان با تحریم ها مقابله کرد.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت،رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تسهیل صادرات برای بخش خصوصی یک ضرورت بدیهی است و باید از تمامی ظرفیت ها برای توسعه صادرات استفاده شود.

پورابراهیمی تفکیک صادرکنندگان نهادهای عمومی غیردولتی از صادرکنندگان عمده محصولات پتروشیمی را نکته مهمی عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: بخشنامه حذف صرافی ها که نقش مهمی برای نقل و انتقال وجوه از داخل به خارج و از خارج به داخل را دارند، اقدام اشتباهی بود و باید از ظرفیت صرافی های داری مجوز استفاده شود.