۰ نفر

سرپرست وزارت تعاون مطرح کرد:

برقراری ارتباط موثر مدیران ارشد با کارشناسان از وظایف روابط عمومی‌ها

۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
کد خبر: 307462
برقراری ارتباط موثر مدیران ارشد با کارشناسان از وظایف روابط عمومی‌ها

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، انوشیروان محسنی بند پی امروز یکشنبه ٢٢ مهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت : ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها  با بدنه کارشناسی ، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.

وی ادامه داد : روابط عمومی ها نسبت به سایر حوزه ها وظایف سنگین تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند.

محسنی بندپی ، جزیره ای کار کردن در روابط عمومی ها  را اسیب را دانست و افزود : هم افزایی درروابط عمومی ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.

سرپرست وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم از روابط عمومی های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

محسنی بندپی اشاره کرد : در وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی به دلیل گستردگی حیطه فعالیت و پراکندگی فضایی ، برای روابط عمومی ها و  ایجاد وحدت رویه عرصه مشکلی است.

وی تصریح کرد : در شرایط جنگ روانی بی سابقه امریکا علیه ایران لازم است با تاسی از مقام معظم رهبری ، در برابر انتقادات و اعتراضات مردمی پاسخگو باشیم و سعه صدر داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برلزوم ایجاد انگیزه در مدیران ارشد هر دستگاه ،  مقابله با سیاه نمایی های داخلی علیه اقدامات دولت ، برقراری پیوند میان دولت و وزارتخانه با مردم ، برقراری پیوند میان مدیران ارشد و بدنه کارکنان ، مقابله با اسیب جزیره ای عمل کردن در سازمان ها و شرکت ها و همچنین لزوم ارائه اقدامات وزارتخانه و دولت به مردم نظیر وام های عظیم اشتغال و ... در قالب گزارش عملکرد و ...به واسطه روابط عمومی ها تاکید کرد.

محسنی بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش های مختلف وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد .

گفتنی است روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست های کلی و منسجم روابط عمومی های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی دستگاه های تابعه را تشریح کرد ومحسنی بندپی به سوالات تخصصی حاضران پاسخ گفت .