۰ نفر

رییس کل سازمان امور مالیاتی:

ایران باید با درآمد مالیاتی اداره شود

۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۱
کد خبر: 305865
ایران باید با درآمد مالیاتی اداره شود

رییس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: بر اساس سیاست‌‏های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سیدکامل تقوی نژاد با تشریح نقش و اهمیت سازمان امور مالیاتی کشور در تامین درآمدهای مالیاتی مورد نیاز کشور گفت: بر اساس سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.

وی افزود: در حال حاضر که آمریکا و همپیمانان سُست عنصرش با تحریم های ظالمانه قصد اعمال فشار بر مردم ایران را دارند، اهمیت درآمدهای مالیاتی در تامین هزینه های کشور دو چندان شده است.

تقوی نژاد با اشاره به نقش نیروهای متخصص سازمان در تکمیل و راه اندازی طرح جامع مالیاتی گفت: بعد از اتمام حضور شرکت های خارجی در طرح جامع مالیاتی، جوانان و نیروهای متخصص داخلی طرح نظام جامع مالیاتی را تکمیل کردند و در پیشبرد آن از هیچ کوششی فروگذار نکردند به طوری که بنا بر اذعان متخصصان فرانسوی، نتیجه کار نیروهای سازمان به مراتب از عملکرد شرکت های خارجی بهتر و برتر بوده است.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح اثرات طرح جامع مالیاتی بر اقتصاد کشور تصریح کرد: فقط در سال گذشته از محل اطلاعات موجود در سامانه های اطلاعاتی طرح جامع مالیاتی بیش از 22 هزار میلیارد تومان با شناسایی فراریان مالیاتی بر درآمدهای مالیاتی کشور افزوده شده که همه این دستاوردها حاصل تلاش همکاران مسئولیت پذیر و دلسوزی است که برای آبادانی وطن و اعتلای نظام اسلامی از هیچ ایثاری در این راه فروگذار نمی کنند.