۰ نفر

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول سازمان است

۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱
کد خبر: 304530
امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول سازمان است

در نشست هم اندیشی با حضور جناب آقای مهندس سید محمدغرضی از بنیان گذاران سازمان نظام مهندسی کشور مهندس مهران سلطانی راد از حضور مهندس سید محمد غرضی در این دوره از انتخابات ابراز خوشنودی کردند و اشاره داشتند با حضور مجدد مهندس غرضی در سازمان با توجه به نگاه ارزشی و تکنولوژیک ایشان بطور قطع این حضور برای ارتقاء سطح کیفی سازمان، اعضا و کشور مفید است.

مهندس مهران سلطانی راد معتقد است امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول سازمان است.

از آنجا که بخش قابل توجهی از اعضا در چند سال اخیر دغدغه امنیت شغلی دارند سازمان بعنوان پدر خانواده می بایستی در این مهم ورود کند، فرمول مشخص است وقتی یک بازار اشباع شده و یا در رکود چند ساله است می بایست روی بازار جدید و یا محصول و خدمات جدید تمرکز کرد، برای مثال وقتی در بازار داخل در رکود هستیم باید از بازار منطقه بهره مند شویم و جوانان تحصیل کرده را به سمت پروژه های کشورهای منطقه هدایت کنیم. ملاحظه می کنیم که در برخی از صنایع نظیر حمل و نقل هوشمند درون شهری تحول خوبی در مدل کسب و کار ایجاد شده پس قطعا با بهره مندی از ایده های نوین کسب و کار و خلاقیت نسل جوان می توانیم سرمایه گذاران صنعت را مشتاق و به حرکت درآوریم. در این ارتباط بر روی سایت  Soltanirad.ir طرح های اولیه مدل شده که عزیزان علاقمند می توانند آنها را بررسی و در صورت تمایل مشارکت داشته باشند.

در ارتباط با امنیت حقوقی اعضا، مهندس مهران سلطانی راد عنوان کرد تعاملات خوبی می توانیم با کانون وکلا داشته و با بهره مندی از مشاوره حقوقی وتخصصی به اعضا بر روی فرایند پیش گیرانه حقوقی تمرکز خواهیم کرد.

مهندس مهران سلطانی راد در پایان نشست اشاره داشت که برای تغییر و تحول ارزشی در سازمان باید حضور جدی داشته باشیم و مهندسین تاثیرگذار، مسئولیت پذیر، با برنامه و متعهد را حمایت کنیم.

در این نشست صمیمی بر حضور منسجم اعضا سازمان نظام مهندسی بعنوان ارزش های واقعی سازمان در انتخابات دوره هشتم سازمان نظام مهندسی کشور تاکید شد.

 جهت آشنایی بیشتر با رویکرد و اهم سرفصل های کاری ایشان از سایتsoltanirad.ir  بازدید نمایید.