۰ نفر

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

تاثیر مستقیم رای کمیسیون عمران بر نتیجه استیضاح آخوندی/ کمیسیون هنوز به اجماع نرسیده است

۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸
کد خبر: 299080
تاثیر مستقیم رای کمیسیون عمران بر نتیجه استیضاح آخوندی/ کمیسیون هنوز به اجماع نرسیده است

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مطرح بودن استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر قرار باشد این استیضاح در صحن علنی مجلس رای بیاورد و عباس آخوندی برکنار شود، باید کمیسیون عمران مجلس به این استیضاح رای بدهد و در مورد آن به اجماع برسد.

اقتصاد آنلاین – المیرا اکرمی؛ ابوالفضل موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین اظهار داشت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی هنوز به هیئت رییسه مجلس تقدیم نشده است و شاید برخی از اعضای کمیسیون عمران طرح استیضاح آخوندی را امضا کرده باشند، اما کمیسیون عمران در این زمینه هنوز به اجماع نرسیده است.

وی در ادامه افزود: اگر کمیسیون عمران در خصوص استیضاح وزیر راه به اجماع برسد، استیضاح آخوندی در صحن مجلس هم رای می آورد و وی از وزارت برکنار خواهد شد اما چنانچه این کمیسیون به اجماع نرسد، استیضاح در صحن هم رای نخواهد آورد. زیرا کمیسیون عمران، کمیسیون تخصصی در رابطه با عملکرد وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر است.

موسوی با تاکید بر اینکه حتما موضوع استیضاح وزیر راه وشهرسازی در کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: این کمیسیون تمام تلاش خود را خواهد کرد که به زودی به اجماعی در این زمینه برسد.  

نماینده مردم یزد در مجلس در خصوص عملکرد وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از عملکردهای ضعیف وزیر در خصوص حوزه مسکن است که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای مردم به خصوص اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه به وجود آورده است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف آخوندی در مورد مسکن استیجاری و مسکن اجتماعی اظهار داشت: در کارنامه دولت فعلی شاهد عملکرد ضعیفی در حوزه مسکن هستیم و آنچه که تاکنون انجام شده، کافی نیست که این موضوع در کمیسیون عمران در حال پیگیری است.