۰ نفر

دولت توان خود را برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به‌کارگرفته‌است

۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۱
کد خبر: 290375
دولت توان خود را برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به‌کارگرفته‌است

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام به کار گرفته است، گفت: بیشترین اعتبار ممکن در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد تا روند انجام کار با مشکل اعتباری مواجه نشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا سعید نمکی روز شنبه در آیین بازدید از طرح های نیمه تمام آذربایجان غربی افزود: پیمانکاران هم بر اساس زمانبندی باید تمام توان خود را برای اتمام طرح ها به کار گیرند. 
وی اضافه کرد: نیمه نخست سال جاری 100 درصد اعتبارات عمرانی در برخی از استان های سردسیر از جمله آذربایجان غربی تخصیص می یابد و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد تا پایان امسال و طرح های با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و بیشتر تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با ابراز نارضایتی از وضعیت اجرایی طرح هایی نظیر بیمارستان آیت الله خویی در شهرستان خوی، اضافه کرد: در جلسه ویژه ای که فردا در ارومیه برگزار می شود، روند اجرای طرح ها و همچنین اعتبارات اختصاصی به آنها مورد بررسی قرار می گیرد تا بهترین تصمیم در این خصوص لحاظ شود. 
معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور همراه با 2 مشاور و روسای امور « سلامت و رفاه اجتماعی»، «فرهنگی، گردشگری و ورزش»، «آموزش عالی» و «آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای» به این استان مرزی سفر کرده است؛ بازدید اعضای این هیات تا فردا با هدف بررسی وضعیت طرح های عمرانی این استان ادامه می یابد. 
اعضای این هیات امروز و فردا از طرح های مختلف آذربایجان غربی بازدید کرده و با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و همچنین دانشگاهیان استان دیدار می کنند. 
بازدیدهای روز اول معاون سازمان برنامه و بودجه که با حضور استاندار آذربایجان غربی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تعدادی از مسوولان استانی انجام شد، بیش از 6 ساعت به طول انجامید و در ادامه نیز جلسه این هیات با فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد؛ جلسه آنان با دانشگاهیان نیز ساعت 20 برگزار می شود. 
طرح های ندامتگاه، ورزشگاه پنج هزار نفری و بیمارستان در حال ساخت سلماس و بیمارستان های آیت الله خویی و 216 تختخوابی، مقبره شمس، پروژه دانشکده فنی مهندسی خوی و پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری خوی طی روز جاری مورد بازدید این هیات قرار گرفت.