۰ نفر

سرمایه گذاری با سبکی متفاوت

۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۸
کد خبر: 290225
سرمایه گذاری با سبکی متفاوت

وقتی سخن از سرمایه‌گذاری به میان می‌آید شاید یک شرایط پیچیده و پر از ریسک به ذهن افراد خطور کند و گاهی تصور این است که تنها اقتصاددانان خبره می‌توانند در این عرصه قدم بردارند. درصورتی که راه‌هایی برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک و پر سود وجود دارد که با کمی تحقیق میتوان نمونه هایی از آن را مشاهده نمود.

در ادامه یکی از راه های سرمایه گذاری پر سود را به شما معرفی خواهیم کرد که نسبت به روش‌های مشابه سرمایه‌گذاری بسیار امن تر و پربازده تر است.

اتال

اگر به دنبال سرمایه گذاری باشید شاید سرمایه‌گذاری در بورس‌، خرید طلا یا ارز جزءگزینه‌های اصلی باشند اما با توجه به نوسانات بازار و شرایط متغیر اقتصادی مطمئنا ریسک زیادی متوجه شخص سرمایه‌گذار خواهد بود.

با توجه به این شرایط پیچیده که تقریبا خارج از کنترل فرد است‌، بسیاری از افراد به سمت سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و دریافت سود‌های بانکی سوق پیدا می کنند که بسیار رایج است.

بانک ها معمولا با توجه به افراد بسیاری که متقاضی نگهداری سرمایه خود در بانک ها هستند سعی دارند تا بیشترین سود ماهانه را برای صاحبان حساب درنظر گیرند تا به این ترتیب مردم را به نگهداری سرمایه در بانک خود تشویق کنند و این رقابت باعث شده در مواردی شاهد اختصاص سود ماهانه به میزان 15 یا 24 درصد برای سپرده گذاران باشیم.

مساله ای که در اینجا وجود دارد محدودیت هایی است که از طرف بانک مرکزی برای بانک ها ایجاد شده و باعث میشود تا سقفی برای سود سپرده بانک ها تعیین گردد.

همانطورکه پیش از این ذکر شد راه های جایگزینی وجود دارد که میتواند سود بیشتری را نصیب افراد کند و آن سرمایه گذاری در برخی از موسساتی است که مطمئن بوده و سودی بسیار بالاتر را عاید متقاضیان می کنند.

قسطی کلاب یکی از این گزینه هاست.

قسطی کلاب یک وب سایت اینترنتی برای فروش اقساطی کالا است که به افراد اجازه میدهد تا با سرمایه‌گذاری در بخش تامین کالاهای خود در سود شرکت سهیم شده و بتوانند درآمد بالایی را کسب کنند.

افرادی که قصد دارند در قسطی کلاب سرمایه‌گذاری کنند میتواند سود حاصله از سرمایه‌گذاری را به شکل ماهانه و یا سالانه دریافت کنند و با توجه به شرایطی که توسط خود فرد سرمایه‌گذار تعیین می‌گردد سود حاصله می‌تواند به 30 درصد نیز برسد.

مطمئنا این سود بالا باعث میشود تا بسیاری از سرمایه گذاران با یک بررسی ساده به این نتیجه برسند که سرمایه گذاری با چنین شرایطی بسیار ایده‌آل است.

علاوه بر این شرایطی که قسطی کلاب برای سرمایه‌گذاری تعیین کرده کاملا به شکلی است که منافع شخص سرمایه گذار به بهترین شکل تامین گردد و ریسک سرمایه گذاری را به حداقل برساند.

اگر به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری با سود بالا هستید ، با بررسی سایت قسطی کلاب درخواهید یافت که فرصتی بی نظیر پیش روی شماست.

چه تضمینی برای سرمایه‌گذاری در قسطی‌کلاب وجود دارد؟

همواره افراد نگرانی سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را دارند و اینکه با چه تضمینی باید در این شرکتها یا موسسات  سرمایه‌گذاری‌کنند. قسطی کلاب برای این موضوع نیز راه حلی اندیشیده است.

اول اینکه قسطی‌کلاب تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه را دارد که خود دلیل قابل قبولی برای تایید این فرآیند است. علاوه بر این نیز شرکت سفته‌ای بابت تضمین همراه با قرارداد برای سرمایه‌گذار ارسال می نماید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر وارد وب‌سایت https://www.ghesticlub.com/ شوید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.