۰ نفر

ابراز امیدواری نوبخت برای تسریع در حل مشکلات کامیون‌داران

۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 283288
ابراز امیدواری نوبخت برای تسریع در حل مشکلات کامیون‌داران

سخنگوی دولت از دیدار خود با اعضای هیات مدیره کانون های کامیون‌داران، رانندگان بار و مسافرکش خبر داد و تاکید کرد: امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات آنها از دستگاه‌های مسئول، رفع مشکلاتشان را تسهیل و تسریع کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدباقر نوبخت در صفحه مجازی خود در توییتر نوشت: روز چهارشنبه (13 تیر) فرصت شد شخصاً در نشست جمعی از اعضای هیات مدیره کانون‌های کامیون‌داران و رانندگان بار و مسافر کشور با مسئولان سازمان‌ برنامه ‌و بودجه، حضور یابم و گلایه‌ها و مشکلات آنان را مستقیماً بشنوم.
وی در این پیام تاکید کرد: ضمن تشکر از صبوری و همراهی رانندگان عزیز، امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات آنها از دستگاه‌های مسئول، رفع مشکلاتشان را تسهیل و تسریع کنم.
از اوایل خردادماه امسال کامیون‌داران در نقاط مختلف کشور در اعتراض به کرایه های پایین، دست به اعتصاب زدند. به دنبال آن رانندگان کامیون دست از کار کشیدند و صف بلند کامیون های خاموش در جاده های کشور ایجاد شد.
در این ماجرا استدلال کامیون‌داران این بود که به دنبال افزایش هزینه ها از جمله نرخ بیمه، افزایش قیمت لوازم و قطعات کامیون، افزایش عوارض جاده ای و مواردی از این دست، کرایه های در نظر گرفته شده پایین است و باید در نرخ کرایه ها تجدید نظر شود.
با پیگیری مسئولان و توافق های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به خواسته های صنفی کامیون‌داران، تا حدودی مشکلات این صنف برطرف شده و رسیدگی به این موضوع همچنان ادامه دارد.