۰ نفر

معاون سازمان امور مالیاتی اعلام کرد؛

۱۶تیر؛ آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۱
کد خبر: 283119
۱۶تیر؛ آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ۱۶ تیر، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۹۷ است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد مسیحی با بیان اینکه مطابق قانون، مودیان مالیاتی مکلفند اظهارنامه هر دوره مالیاتی را حداکثر ظرف 15 روز بعد از پایان هر دوره تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت نمایند، گفت: بر این اساس آخرین مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار، 15 تیر است; اما از آنجا که 15تیر با روز جمعه (تعطیل رسمی) مصادف شده، لذا مودیان تا پایان وقت اداری روز شنبه 16 تیر، مهلت دارند اظهارنامه مربوط به دوره بهار را ارایه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه جهت تسهیل امور مودیان، ساعات حضور کلیه کارکنان بخش مالیات بر ارزش افزوده در روز شنبه 16 تیر از ابتدای وقت اداری لغایت ساعت 18 خواهد بود، توصیه کرد: مودیان به منظور تسریع در انجام کار، تکالیف قانونی خود را به روزهای پایانی این مهلت موکول نکنند.

وی تاکید کرد: مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی WWW.EVAT.IR نسبت به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام کنند.