۰ نفر

نماینده اردبیل در مجلس در جمع خبرنگاران:

نمایندگان از توضیحات مسئولان قانع نشدند/ ارائه گزارش روسای کمیسیون‌ها در حوزه‌های تخصصی در نشست غیرعلنی

۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸
کد خبر: 282722
نمایندگان از توضیحات مسئولان قانع نشدند/ ارائه گزارش روسای کمیسیون‌ها در حوزه‌های تخصصی در نشست غیرعلنی

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: با استماع گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه نمایندگان از توضیحات آنها قانع نشدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، صدیف بدری در حاشیه نشست غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای ارایه توضیحاتی پیرامون وضعیت فعلی اقتصاد کشور در این جلسه حضور یافته بودند.

بدری با بیان اینکه طبق اظهارات محمد شریعتمداری و محمدباقر نوبخت اقدامات کوتاه مدتی برای بهبود وضعیت بازار صورت گرفته است، اظهار داشت: با استماع گزارش وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه نمایندگان از توضیحات آنها قانع نشدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ارائه توضیحات روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نشست غیر علنی امروز مجلس گفت: روسای کمیسیون ها در حوزه های تخصصی خود به ارایه گزارش مبسوط پرداخته و راه حل هایی برای رفع معضلات فعلی ارایه کردند.

بدری در پایان عنوان کرد: مهم ترین محورهای این جلسه بررسی چرایی وضعیت فعلی بازار سکه، طلا و ارز و نوسانات قیمتی ناشی از آن بر بازارهای موازی بود.