۰ نفر

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد؛

بودجه ۹۶هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی برای سال جاری

۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 279373
بودجه ۹۶هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی برای سال جاری

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی به بودجه ۹۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در سال جاری اشاره کرد و گفت: راهبرد تامین اجتماعی ارائه خدمات شفاف به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرحمن تاج‌الدین در آئین تودیع و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان، حفظ ذخایر بیمه شدگان با استفاده از امکانات بهروز را اولویت تامین اجتماعی ذکر کرد و ادامه داد: تامین اجتماعی بر روی ریل خدمتگزاری قرار گرفته و با راهبردهای اساسی مقام معظم رهبری تلاش کرده تا خدمتگزاری خویش را به جامعه مخاطب انجام دهد.
وی با بیان اینکه بودجه ۹۶ هزار میلیارد تومانی برای این سازمان مصوب شده است، اضافه کرد: امروز باعث افتخار است که تامین اجتماعی ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان به ۳ میلیون مستمری بگیر پرداخت می‌کند.
این مسئول توجه به عرصه درمانی استان‌های محروم را دیگر اولویت این سازمان ذکر کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر تامین اجتماعی ۳ درمانگاه و ۳ اورژانس را در لرستان آماده خدمت کرده این در حالی است که تجهیزات پزشکی از جمله ام ار ای، سی تی اسکن و دستگاه سنگ شکن وارد استان شده است.
معاون سازمان تأمین‌اجتماعی به ارتقای هتلینگ سه بیمارستان تامین اجتماعی در لرستان اشاره و افزود: راهبرد تامین اجتماعی ارائه خدمات شفاف به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران است.
وی به فعالیت‌های بین‌المللی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی توانسته در عرصه بین‌المللی به عنوان عضو اجلاس بین‌المللی تامین اجتماعی مطرح شده و عضویت در هیات مدیره این اجلاس را نیز داشته باشد.
این مسئول تصریح کرد: خدمتگزاری به جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران را باور داشته باشیم، کما اینکه مفتخریم در قالب استعدادها و ظرفیت‌های تامین اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه در لرستان ماهانه ۷۰ میلیارد تومان پرداخت مستمری داریم‌، به هزینه ۲۵ میلیارد تومانی این سازمان در حوزه درمان لرستان اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه در لرستان هزینه می‌کند و تلاش کرده‌ایم تعامل خود را با جامعه کارفرمایی حفظ کنیم.