۰ نفر

وزیر کشور:

ماندن یا رفتن آمریکا برای ما موضوعیت مستقل ندارد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۴۲
کد خبر: 269759
ماندن یا رفتن آمریکا برای ما موضوعیت مستقل ندارد

وزیر کشور با بیان این‌که «درمورد برجام به پیمان و تعهد خود وفاداریم»، گفت: ما به افکار عمومی دنیا نیز این موضوع را اعلام کردیم و همه بد عهدی آمریکا را می دانند و این اتفاق اتمام حجتی است برای همه دولت‌ها و نهادهای دولتی تا آمریکا را بهتر و بیشتر بشناسند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نخستین نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها در جمع خبرنگاران درباره خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: ماندن یا رفتن آمریکا برای ما موضوعیت مستقل ندارد. در دولت نیز همین گونه است ما وارد یک پیمان شدیم و به پیمان و تعهد خود وفاداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما کشوری مستقل و دارای ظرفیت و توانایی‌هایی هستیم و برای همه شرایطی که در این 40 سال با آن مواجه بودیم آماده‌ایم. در طول این سال ها با انواع مشکلات از جمله جنگ مواجه بودیم و کشور را اداره کردیم و می‌خواهیم چهلمین سال جمهوری اسلامی را جشن بگیریم.

وی با بیان این‌که «امیدوارم نظام بین الملل برای تعهداتش ارزش قائل شود»، افزود: نمی‌شود آن‌ها هر روز به بهانه‌ای تعهدات‌شان را لغو کنند. این بار می‌خواهند اصلاحاتی انجام دهند و موضوعات جدیدی را در دستور کار قرار دهند اما اگر زیر این اصلاحات زدند چه می شود؟

وزیر کشور تاکید کرد: ما اعتماد نداریم و روشی را که آن‌ها انتخاب کرده‌اند، مناسب نمی‌دانیم. مردم، دولت ، مقام معظم رهبری و قوا سه گانه در هر شرایطی آمادگی لازم را دارند.