۰ نفر

ربیعی: دولت بدنبال خوشحالی کوتاه مدت مردم نیست

۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱
کد خبر: 260590
ربیعی: دولت بدنبال خوشحالی کوتاه مدت مردم نیست

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به دنبال برنامه های کوتاه مدت برای خوشحال کردن مردم در کوتاه مدت نیست و اطمینان دارم با وجود مشکلات بین المللی با عزم و اراده دولت و همراهی جمعی سال های خوبی را پیش رو داریم .

 علی ربیعی سه شنبه شب در آیین اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی در بندر دیلم استان بوشهر افزود:این دولت با یک تفکر استراتژیک برای ازبین بردن بی عدالتی،کم کردن نابرابری های منطقه ای، قومی وانواع نابرابری ها، مبارزه با فقر، اثربخشی پایدار در زندگی مردم تاکنون اقدامات کارشناسی و تاثیر گذاری انجام داده است .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی یادآورشد:با وجودگروهای کینه ورز که عنان قدرت را در ایالات متحده امریکا به دست گرفتند اما جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروی داخلی،اتحاد و همدلی با تدبیر دولت بدون شک سال 97 و 98 امید بخش خواهد بود .

ربیعی با اشاره به آثار رشد اقتصادی درکشور تصریح کرد :کینه توزان به دنبال کوچک جلوه دادن اقدامات و دستاورد های دولت بودند و آرام آرام آثار رشد درجامعه دیده می شود و با برنامه ریزی درحوزه اشتغال و تاثیر رشد اقتصادی بر زندگی مردم سالجاری وسال های آینده با زیرسازی های انجام شده تاثیر آن را بر زندگی مردم خواهیم دید.

ربیعی حضوردرمیان مردم را از افتخارات مجموعه دولت دانست و افزود:هیچ چیز لذت بخش تر از ایجاد امکانات رفاهی جهت استفاده خانواده کارگری برای ما نیست .

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد : دیدن نارسایی ها و پیشرفت به جامعه کمک می کند برهمین اساس مناطق جنوب کشور باتوجه به ظرفیت دریا و موقعیت های گردشگری امکان توسعه و اشتغال زیاد دارد .

وی صادرات خرما، میگوی پرورشی و محصولات باغی را از فرصت های اشتغال پایدار در استان بوشهر دانست و گفت: قابلیت گردشگری استان بوشهر بیشتر از نفت دراین استان اشتغال ایجاد کند.

در این آیین عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیلم استان بوشهر با اعتبار 50 میلیارد ریال آغاز شد.

این درمانگاه درمدت زمان 18 ماه و درزمینی به مساحت هشت هزار متر مربع احداث خواهد شد.