۰ نفر

حمایت از کالای ایرانی سرلوحه برنامه‌های سازمان استاندارد

۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸
کد خبر: 260267
 حمایت از کالای ایرانی سرلوحه برنامه‌های سازمان استاندارد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبریک سال نو ، نامگذاری این سال با عنوان " حمایت از کالای ایرانی " از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر درایت و تدبیر عمیق معظم له در ضرورتهای جامعه دانست و اظهار داشت : توجه به استاندارد در کیفیت زندگی مردم به عنوان یکی از حقوق موثر شهروندی سرلوحه کار این سازمان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، وی با بیان اینکه پویش کالای_استاندارد_ایرانی_ میخرم بخشی از اهداف فرهنگی و ترویجی ما را در سال ۹۶ محقق کرد اظهار داشت: انتخاب شعار راهبردی حمایت از کالای ایرانی ، عزم این سازمان را برای توسعه و ترویج این پویش با هدف تحقق شعار امسال راسخ تر می کند.

پیروزبخت با تاکید بر مفهوم" با استاندارد خاطرجمع باش" گفت: سازمان ملی استاندارد ایران باید با توجه به استاندارد سازی همه کالا و خدمات، جامعه را نسبت به استفاده از داخلی بیش از پیش مطمئن سازد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی در طول سال تصریح کرد: باید با افتخار روی محصولات ایرانی نوشته شود « ساخت ایران» و با فرهنگ سازی و تبلیغات زمینه پذیرش محصولات ایرانی برای حمایت از کالای ایرانی در جامعه فراهم آید.

پیروزبخت با آرزوی سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران و سعادت ملت شریف ایران در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم به کالای ایرانی و خرید کالاهای استاندارد ایرانی توجه دارم و در جایگاه مادر این الزام را داشته و دارم که به منظور حمایت از تولید داخلی کالای ایرانی بخرم