۰ نفر

پرداخت عیدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تا پایان سال

۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۲۹
کد خبر: 257729
پرداخت عیدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تا پایان سال

جمعیت هلال احمر درخصوص اهدای عیدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پس از پیام توییتری هلال احمر مبنی بر پرداخت عیدی به خانواده‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه، این سازمان در اطلاعیه‌ای جزئیات زمان پرداخت، محل تامین این مبلغ و خانواده‌های مشمول آن را اعلام کرد. 

 

براساس اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مبلغ مذکور به حدود 30هزار خانوار تعلق می‌گیرد که خانه‌های آنها در مناطق زلزله‌زده از سوی بنیاد مسکن از نوع تخریبی شناسایی شده است و جمعیت هلال احمر اقدامی برای شناسایی این خانوارها انجام نداده و مرجع اصلی، اطلاعات اعلامی از سوی بنیاد مسکن است که در طول چندماه گذشته با بررسی‌های میدانی در منطقه جمع آوری شده است که خانوارهایی که در زلزله آسیب ندیده‌اند مشمول این طرح قرار نمی‌گیرند.

براساس کدملی سرپرستان خانوارهای اعلامی، شماره حساب آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها دریافت شده و مبلغ مذکور از سوی جمعیت هلال احمر به حساب‌های آنها واریز خواهد شد و نیازی به مراجعه خانواده‌های زلزله‌زده وجود ندارد که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مبلغ مذکور تا پیش از پایان سال واریز خواهد شد.

این مبلغ برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بوده و از محل منابع مشارکت‌های مردمی تامین شده است و چون مردم براساس فراخوان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند، این منابع را در جای دیگری نمی‌توان صرف کرد.