۰ نفر

انتصاب معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها با حکم ربیعی

۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 253968
انتصاب معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها  با حکم ربیعی

ربیعی "محمد امین سازگارنژاد " را به عنوان " معاون امور مجلس، حقوقی و استانها"در وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش  اقتصاد آنلاین ، کارورفاه اجتماعی در  حکم علی ربیعی آمده است : با توجه به تجربه نمایندگی و سابقه دیرینتان از وزارتخانه، مجلس، مباحث سیاسی، اجتماعی و نیز خیرخواهی شما در امر جمعی به موجب این حکم به سمت" معاون امور مجلس، حقوقی و استانها" منصوب می شوید.

انتظار دارم ضمن تعامل موثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مراجع قضائی و حقوقی، استانداران و سایر مقامات استانی و شهرستانی و سازمانهای وابسته به وزارتخانه و حوزه ستادی، بیش از پیش زمینه های تحقق اهداف وزارت متبوع در جهت بهبود امور مردم را براساس " شرح وظایف مصوب" و با رعایت  اولویت های زیر فراهم آورید:

۱- ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با نمایندگان و ارکان وزارتخانه  با هدف پیگیری مسائل حوزه انتخابیه نمایندگان ونیز به منظور حل مشکلات مردم.

۲- بررسی، هماهنگی و پیگیری امور استانها؛ از جمله: بررسی مشکلات ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها و ارائه راه حل و پیشنهاد به اینجانب.

۳-هماهنگی با استانداران محترم برای پیگیری تصمیمات وزارتخانه در حوزه استان.

۴- ایجاد ارتباط و تعامل موثر با مجلس ، کمیسیونها و نمایندگان محترم.

۵- حل و فصل و یا ارائه راه حل برای رفع اختلافات حقوقی بین حوزه های مختلف وزارتخانه.

۶- دفاع از اقدامات، تصمیمات و حقوق وزارتخانه در مراجع ذیربط.

۷-  رصد طرح ها و لوایح ارائه شده به دولت و اقدامات مناسب برای استیفاء حقوقی و ارتقاء وزارتخانه در امور محوله از جمله بودجه سالانه و برنامه ها

همچنین به منظور تسریع و تسهیل انجام فعالیتها، امور زیر به جنابعالی محول می گردد:

۱- ایجاد هماهنگی بین حوزه های مختلف ستادی، استانی سازمانها و شرکت های وابسته به وزارتخانه در امور مربوط به مجلس و کمیسیون ها و نمایندگان مجلس و حل وفصل امور فیمابین با نمایندگان محترم. در همین جا از معاونین و روسای سازمانها خواهانم مواردی که معاون امور مجلس، حقوقی و استانها برای پیگیری مسائل اعلام می نماید به مثابه نظر اینجانب خواهد بود.

۲- ایجاد هماهنگی بین واحدهای استانی وزارتخانه از جمله تشکیل شورای هماهنگی مدیران وزارت متبوع و سازمان های وابسته در استانها و نظارت بر عملکرد آنها.

۳- بررسی و پیشنهادگزینه های انتخاب مدیران کل استانی و روسای شهرستانها و آماده سازی موارد برای تصمیم گیری اینجانب.

۴-  مسئولیت کمیته تدوین طرحها، لوایح و مقررات برای وزارت متبوع

۵- مسئولیت کمیته پاسخگوئی به سوالات  نمایندگان مجلس و آماده سازی حقوقی در دستگاههای نظارتی .

۶- ایجاد هماهنگی بین واحدهای استانی و ستادی در امور اختلافی.

از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی در مسیر خدمت به مردم شریف کشورمان را مسالت    می نمایم.