۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد:

پایان بررسی بودجه۹۷ در مجلس/ مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳
کد خبر: 253950
پایان بررسی بودجه۹۷ در مجلس/ مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

بررسی لایحه بودجه 97 کل کشور در صحن علنی مجلس که از هشتم بهمن ماه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، پس از تصویب بودجه سال 97 کل کشور علی لاریجانی از تمامی نمایندگان، کارکنان مجلس و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: بررسی لایحه بودجه سال 97 در جلسات صبح و بعدازظهر به صورت متراکم به طول انجامید و لذا از شما و خانواده نماینده ها به جهت صرف وقت بسیار تشکر می کنم زیرا به طور طبیعی زمان کمتری را برای زندگی شخصی خود صرف کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در این دوره از بررسی لایحه بودجه، با نشاط و پرکار فعالیت کردند، اظهار داشت: از اینکه نمایندگان صبورانه شرایط را تحمل کردند و مسائل را مورد بررسی قرار دادند، تشکر می کنم.

لاریجانی همچنین در ادامه از نواب رئیس، دبیران و ناظران هیات رئیسه، کمیسیون های تخصصی مجلس، رئیس، هیات رئیسه، سخنگو و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، دولت، رئیس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه، مشاوران و معاونان سازمان برنامه و بودجه، وزرا، معاونان وزرا، معاونت قوانین، اداره کل کمیسیون ها و صحن، تدوین قوانین، اسناد و تنقیح قوانین، تدوین مذاکرات، تکثیر و تحریرات، مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات و تمام افرادی که در بررسی و تصویب بودجه سال 97 کل کشور همکاری و یاری رسانی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.  

در ادامه رئیس مجلس از خبرنگاران، فیلمبرداران، گزارشگران، جراید و نشریات مختلف، خبرگزاری های رسمی کشور و سایت های خبری نیز تشکر کرد که در این مدت به مجلس مدد رساندند و اخبار و اطلاعات از مصوبات مجلس را به اطلاع مردم رساندند.

گفتنی است لاریجانی با اعلام پایان نشست علنی مجلس در ساعت 12 و 25 دقیقه، گفت: هفته آینده، جلسات صحن مجلس به جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود برگزار نخواهد شد و جلسه بعدی مجلس سیزدهم اسفندماه راس ساعت 8 صبح برگزار می شود.

رییس مجلس در ادامه افزود: باید منتظر ماند تا شورای محترم نگهبان بررسی های لازم را درخصوص لایحه بودجه سال 97 انجام دهد؛ بنابراین این لایحه همچنان در دستور کار مجلس قرار دارد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان 10 روز فرصت بررسی لایحه بودجه را دارد و مجلس از همین فرصت استفاده می کند و هفته آینده به زمان سرکشی نمایندگان برای حوزه های انتخابیه اختصاص پیدا می کند، بنابراین اگر شورای نگهبان در این 10 روز نظرات خود را برای لایحه بودجه اعلام کند، جلسات علنی صحن برگزار می شود.