۰ نفر

فعالیت ۱۰ درصد شاغلین کشور در بخش دولتی

۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۳۷
کد خبر: 250904
فعالیت ۱۰ درصد شاغلین کشور در بخش دولتی

معاون رییس جمهور با بیان این‌که 26 میلیون نفر نیروی کار در کشور وجود دارد، گفت: طبق آخرین آمار تهیه شده در حال حاضر 23 میلیون نفر در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند.

جمشید انصاری در نشست فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد با بیان این‌که در حال حاضر 26 میلیون نفر نیروی کار در کشور داریم، خاطرنشان کرد: از تعداد کل نیروی کار کشور 23 میلیون نفر شاغل هستند که از این میزان 10 درصد در دولت شاغل هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مورد بحث استخدامی کشور، اظهار کرد: از این پس افراد با آزمون ادواری تبدیل وضعیت نمی‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که نظام رییس جمهور و کابینه دولت نیست، تصریح کرد: نظام مجموعه مردم و دولت است. جوانان باید گذاره‌های دقیق برای مسائل بکارببرند. ما نباید گذاره‌های نادرست را مبنای قضاوت در مورد دولت و کشور قرار دهیم.

انصاری با اشاره به ضرورت برگزاری این چنین جلسات سیاسی در استان‌ها و کشور، اظهار کرد: فعالیت سیاسی، روحیه احساسی و گله‌گذاری نمی‌پذیرد.

وی با بیان این‌که تجربه کار سیاسی به ما نشان داده که فعالیت سیاسی موفق مستلزم حوصله و صبوری فراوان است، افزود: در انتخابات گذشته کاندیدای اصلاح طلبان، اصلاح طلب نبوده و اصلاح طلبان نباید از رییس جمهور انتظار رفتار اصلاح طلبی داشته باشند.