۰ نفر

انهدام باند توزیع چک پول جعلی در شهرستان چناران

۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۳۸
کد خبر: 245592
انهدام باند توزیع چک پول جعلی در شهرستان چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از انهدام باند جعل چک پول و کشف ۴۷ میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.

سرهنگ برات اویسی، در مشهدمقدس اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر توزیع چک پول جعلی در سطح شهر چناران توسط افراد سودجوء، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، وی بیان داشت: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه یکی از متهمان در شعبه مرکزی یکی از بانک‌های سطح شهر چناران شناسایی و با سرعت عمل پلیس قبل از متواری شدن دستگیر و در بازرسی از او تعداد 22 برگ چک پول یک میلیون ریالی جعلی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران تصریح کرد: متهم 35 ساله در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات علمی پلیس سه همدستش را معرفی کرد.

سرهنگ اویسی گفت: کارآگاهان پلیس اگاهی با اطلاعات به دست آمده سه همدست متهم را که بین 25 تا 28 سال سن دارند را در عملیات‌های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 46 عدد چک پول جعلی 500 هزار ریالی و 2 عدد چک پول جعلی یک میلیون ریالی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از اعضای این باند حرفه‌ای جعل از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کنند.