۰ نفر

افزایش قیمت بنزین در صحن علنی مجلس هم رای نمی‌آورد

۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 244230
افزایش قیمت بنزین در صحن علنی مجلس هم رای نمی‌آورد

عضو کمیسیون انرژی مجلس، معتقد است که افزایش قیمت بنزین در صحن علنی، همانند کمیسیون انرژی و تلفیق بودجه رای نمی آورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، حسن بهرام نیا  با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه پیشنهای دولت در بودجه سال 97، گفت: کمیسیون انرژی و کمیسیون تلفیق پس از بحث و بررسی ها با افزایش نرخ حامل های انرژی مخالفت کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: حدود 80 درصد از نمایندگان معتقدند که هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی با گفتمان حمایت از مردم مغایرت دارد و مخالف افزایش قیمت هستند.

وی با بیان اینکه مخالفت با افزایش قیمت حامل های انرژی حرکتی در راستای حمایت از مردم و نظام و انقلاب است، ادامه داد: افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه سوخت ارتباط مستقیم با گرانی، بیکاری و رکود دارد، لذا دلسوزان نظام و انقلاب نباید احساسی تصمیم گرفته و باید براساس واقعیت ها تصمیم بگیرند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یکی از واقعیت های امروز جامعه ما این است که با هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت شود، لذا در صحن علنی مجلس نیز با تغییر و افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح برخی مسائل درباره بنزین دو نرخی و سهمیه بندی بنزین، تصریح کرد: دو نرخی شدن بنزین در مقام مقایسه با افزایش قیمت به عدالت نزدیک تر است، اما در این زمینه نیز مخالفت هایی در مجلس وجود دارد.