۰ نفر

اعتراضات و انتقادات حق مردم است و ما باید با گوش جان بشنویم

بخش کوچکى از روابط تجارى روابط با دیگر کشورها است/ مردم راه خود را از اعتراضات جدا کرده‌اند

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۱
کد خبر: 243195
بخش کوچکى از روابط تجارى روابط با دیگر کشورها است/ مردم راه خود را از اعتراضات جدا کرده‌اند

وزیر امور خارجه گفت: روابط سیاسى با دیگر کشورها بخش کوچکى از روابط تجارى ایران است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مراسم اعطاء نشان امین الضرب در تالار وحدت گفت: در ایران هر چه داریم اعم از آرامش و امنیت از مردم است.

وی افزود: اعتراضات حق مردم است و باید آن را با گوش جان بشنویم  و مردم خط خود را از خشونت ها جدا کرده اند.

وی درمورد روابط سیاسى با دیگر کشورهاگفت:  بخش کوچکى از روابط تجارى ایران روابط با دیگر کشورها است.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه مردم خط خود را از خشونت ها جدا کرده اند بیان کرد: اعتراضات و انتقادات حق مردم است و ما باید با گوش جان بشنویم.

محمدجواد ظریف در دومین دوره مراسم اهدای نشان امین‌الضرب که امروز ۱۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از جمله امنیت، رفاه، توسعه و آرامش از مردم داریم.

وی ادامه: همین مردم خط خود را از خشونت، از برهم زدن کشور جدا کرده اند و می‌کنند و هیچ‌گاه در کنار خشونت نخواهند بود.

ظریف با بیان اینک‌که مردم و نمایندگان مردم همواره از ما جلوتر بوده اند اظهار کرد: وقتی سابقه روابط سیاسی ایران با برخی کشورها را نگاه می‌کنم، می‌بینم سابقه سیاسی یک بخش کوچکی از سابقه روابط تجاری ایران وکشورهای مختلف است.

وزیر امور خارجه ایران افزود: بازرگانان و کارافرینان همیشه پیشگام در انتقال فرهنگ ایرانی، دیدگاه های ایران حتی پیشگام در انتقال دین و آیین بوده اند.

وی با بیان این‌که بخش خصوصی وکارآفرینان در گذشته نقش بزرگی ایفا کرده اند خاطرنشان کرد: نقش کارآفرینان در آینده کشور هم نقش برجسته ای خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این مراسم در کنار تجلیل از تعدادی از کارآفرینان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور هم تندیس امین‌الضرب اهدا شد.