۰ نفر

تلاش وزارت کشور برای کاهش میانگین سنی مدیران

۶ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۴۶
کد خبر: 240647
تلاش وزارت کشور برای کاهش میانگین سنی مدیران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به وجود بخشنامه ای مبنی بر نداشتن انتصابی در این وزارتخانه از میان افراد بازنشسته برای پستهای مدیریتی، گفت: در تلاش برای کاهش میانگین سنی مدیران در مجموعه وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری و بخشداری ها هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جواد ناصریان عصر چهارشنبه در دیدار با کارمندان استانداری هرمزگان اظهار داشت: در گذشته کمتر به بدنه داخلی وزارت کشور توجه شده اما در دوره آتی با برگزاری برنامه‌های آموزشی این مشکل را رفع خواهیم کرد تا نیروی انسانی استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تقویت شوند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم بررسی‌ها و اقدام هایی برای بهبود وضعیت کارکنان وزارت کشور در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور انجام شد، افزود: در این راستا آسیب شناسی صورت گرفت تا در زمینه احکام پرسنل استانداری‌ها به شرایط مناسب برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور تصریح کرد: برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی در مجموعه وزارت کشور در استان‌ها اقدام هایی آغاز شده و در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

ناصریان اظهار کرد: در خصوص نیروهای قراردادی نیز بخشی که آزمون ادواری داده بودند را به پیمانی تبدیل وضعیت کردیم.

این مقام مسئول بیان داشت: برای دولت دوازدهم 2 هدف‌گذاری مهم در وزارت کشور انجام شده که توجه به نیروهای جوان و بانوان در امر مدیریت در این وزارتخانه در سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته باید تلاش کنیم میانگین دریافتی کارمندان استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها افزایش یابد.