۰ نفر

اولین همایش ملی «شناسایی و پرورش مدیران آینده» برگزار می‌شود

۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸
کد خبر: 238495
اولین همایش ملی «شناسایی و پرورش مدیران آینده» برگزار می‌شود

اولین همایش ملی «شناسایی و پرورش مدیران آینده»، ۲۹ آذرماه از سوی تعدادی از سازمان‌های دولتی و نهادهای پژوهشی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کاظم وزیری هامانه ـ رییس همایش ـ با بیان اینکه این همایش با حمایت برخی نهادها مانند مجمع تشخیص مصلحت و وزارتخانه‌های نفت و نیرو برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این همایش ملی تلاش می‌شود تا به استانداردهای جهانی در حوزه ارزیابی و توسعه مدیران، روش‌های نوین انتخاب مدیران شایسته، توسعه مدیران و تجربه‌های اجرایی موفق در این زمینه پرداخته شود.

به گفته وی مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر شناخت آخرین دستاوردها و تجربیات مربوط به این حوزه‌ها، با مسائل اجرایی پیش رو برای شناسایی و پرورش موفق مدیران آینده خود نیز آشنا شوند.

وزیر اسبق نفت با بیان اینکه در در قرن ۲۱، داشتن نیروی انسانی توانمند، مهم‌ترین ابزار رقابتی سازمان‌ها و شرکت‌ها محسوب می‌شود ، تصریح کرد: در بین همه‌ کارکنان، شناسایی و پرورش استعدادهایی که می‌توانند «مدیران میانی» و «مدیران ارشد» آینده هر سازمان یا شرکت باشند، به دلیل تاثیر زیاد بر عملکرد آینده، در صدر برنامه‌هاى توسعه‌ منابع انسانی قرار دارد.

هامانه تاکید کرد: سازمان‌ها و شرکت‌ها، برای دستیابی به این مزیت رقابتی لازم است آگاهانه و با شناخت برای شناسایی و پرورش مدیران آینده خود اقدام کنند.

این همایش روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.